Eftertänksamhet i hemlighet?

Idag är det en dag vi kallar klar antar jag? det är ca 5-7 minus grader och solen har lyst, alltså en klar dag?
Så jag tyckte att efter flera timmars tristess att nu jäklar packar jag ner barn i vagnen och tar med mig hunden ut på promenad, vilket var jätte skönt.
Efter ca 15 minuter upptäcker jag att min pärla håller på slår igen sina små och försvinner till ett fantasi land, så jag går in efter en filt att lägga på henne och över vagnen.
Då går det en (med finare ord) äldre herre förbi och påpekar att han "hoppas" jag ser till att hon får luft..

Är han totalt slut i huvudet tänkte jag, men skratta och sa självklart! Men det fick mig självklart att fundera över om det är rätt eller fel att lägga över filten ?
och JA jag anser att det inte ska vara några problem, hon är utomhus, och det är en bomullsfilt, plus att det finns ju alltid nått litet hål där syre kommer in .
Men jag är den som tar åt mig, och måste analysera saken innan jag kan släppa det igen och inse att det inte är jag som är problemet i det hela utan de äldre som tror att de vet bättre.

så back off gubb and gumms the new generation är här..

Såhär samarbetsvillig är min dotter när det kommer till fotografering :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0