Händige manny

Idag är verkligen inte min dag när det kommer till datorer eller med tekniskt skit överhuvudtaget.
mitt inlägg jag precis skulle skicka in bara försvann, POFF!
men gör ett nytt försök.

Jag och min Fröken har slagit något slags personbästa när det gäller morgonrutiner idag, vi har hunnit ätit frukost och tagit oss upp till soffan inom loppet av en timme.
och det mina vänner är en ganska stor prestation för att vara oss. Men nu sitter iallafall Minime och tittar på Manny och jag sitter här och gör mitt andra försök att få iväg detta.

Sen så tänkte jag lägga in ett youtube klipp också, på en låt som jag tänkte imponera någon med att jag vidgat mina vyer när det kommer till musik, då jag lallat på en låt upprepade gånger.
Den har verkligen satt sig, och det var säkert 8-10 år sedan jag lyssnade på liknade.

Men det funkar inte, tror faktiskt det är min dator, då den som vanligt har ett eget liv.
Men nu ska jag försöka hitta någon att våldgästa och tvinga att umgås med oss. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0