Kladdig mat tack!

Nu kom tröttheten ikapp mig..
Dagen idag kan jag ju informera om att har varit allt annat än effektiv, vi har nog inte gjort många knop här hemma, men kvällen avslutades med fredagsmys hemma hos svärfar och psvärmor med massa god mat och kaffe, sedan även the vocie sverige som avslutning.
Det fantastiska i det hela är att min goskrutta höll sig vaken hela kvällen utan en massa gnäll och tjafs, hon har nämligen en tendens att när hon blir trött så är det inte en människa på planeten som missar det.

Det kan ha lite med att göra att plast farfar hade massa pippi underhållning på ipaden också, man vet aldrig :)
Men nu ska jag iallafall avsluta kvällen med ett nytt och färskt avsnitt av Greys, sen ska jag minsan sova för imorgon ska det grillas och mysas i svartviks stugan.

För att informera om en annan sak så jobbar Jacob sin första natt på häktet ikväll, så snälla alla jag känner, håller er i skinnet ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0