Kungens kock är min bästa vän..

Jag sitter och funderar över någonting intressant att skriva, man ska tydligen ha en röd tråd när man bloggar?
Det finns en miljard bloggar som handlar om kläder, inredning, mingel, skor och gudarna vet allt, och det är inte riktigt min grej, då min vardag består av oftast nersnorade mjukiskläder och en knut på huvudet, vet inte riktigt vilken grupp det skulle locka.
Sen inredning, vist jag skulle kunna prata om mina ikea prydnads saker och willys mat? eller hemligheten kanske ligger bakom lite vita lögner?

Att det egentligen kommer från en one off a kind line i england special impoterade just för vårat hem. eller att kungens kock kommer med en matkasse en gång i veckan?

Då kanske jag skulle bli intressant?

Det finns så mycket folk som skriver bloggar som jag personligen utan ångest och eftertanke skulle slå rätt över käften om jag träffade på en dag på stan.. ( Tänker dock inte slänga ut några personer då jag ändå är skraj att det ligger en stämmnings lapp i min brevlåda om ett par dagar)

Sverige är ett land med yttrandefrihet, men vad i helvete.. Det är en film som cirkulerat omkring bland mina fb vänner här ett par dagar, och människan i filmen är just en sådan person som först får mig att skratta och sedan sätter igång funderingar, det kan ju inte vara sant?
Hon måste fejkat för att få fler läsare och göra sig till någon sorts dum sak utan verklighetsuppfattning?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0