Min nya bästa vän..

Eftersom jag har varit väldigt offside de senaste månaderna så kan jag ju faktiskt informera om en av mina julklappar jag fick av min härlighet till sambo (Ja, jag gillar att styrka människor med bra ord) ..
kom på så här i tankarna att alla feminister förmodligen kommer skrika rätt ut när dom hör det här, men JAG grät av glädje när han kom hem med min spritt nya dammsugare!

Och jag vet inte om någon förstår den glädjen, men om jag ska förklara för er så är det faktiskt så att när jag flyttade hemifrån för ca 6 år sedan så fick jag ta över min syster gamla dammsugare och den har fått hängt med sedan dess. och att då få en ny gav då känslan av att städning skulle bli roligt..

Vist jag erkänner, städningen vart inte rolig, men den vart fan så mycket enklare och inte lika huvudvärks framkallande.
Jag fick även lite annat smått och gott så feministerna vet det också :D

/ K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0