Rosenröda kinder och grillkorv!

Nu har jag, Juline och Ozzy kommit hem ifrån vårat äventyr tillsammans med familjen Öman. Jacob fick dock stanna hemma och sova i lugnan ro, vilket jag tror han uppskattade .

Det var väldigt mysigt, men eftersom min dotter inte riktigt accepterar det där med vantar så fick hon problem efter ca 90 minuter, men hon han dock leka på isen och yra omkring som den nyfikna tös hon är.
Sen var stugan uppvärmd där också, så vi gick in där sista stunden så hon sprang av sig lite till :)

Men sova middag nu ska hon minsan inte göra, så kvällen ikväll kommer nog inte bli så lång, men lite lördagsmys ska vi nog hinna med innan hon vill knoppa igen.

Nu tänker jag nog halv sova lite till Manny innan jag tänker tvinga min Sambo att hitta på någonting .

återkommer sedan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0