Andas, 1. 2, 3, 10!

Jag tror jag håller på bryter ihop mentalt ..

Idag är en sådan dag då jag bara skulle behöva vara omringad av folk 24/7, men Jacob jobbar självklart dubbelt och alla andra har andra planer, eller är helt enkelt rädd för Julines vattkoppor.

Jag vet inte riktigt vad det är som gör att jag inte fungerar heller. Det kanske är pressen på att vi flyttar nästa vecka, och det händer verkligen ingenting här hemma av olika anledningar.
Vi ska bygga ut, så fort vi kommer få plats och allt runt det som ska ordnas med och det drömmer jag om på nätterna. Sen att mitt och Jacobs gemensamma barn kan komma när som helst och spökar med förvärkar kan ju ha en inverkan också.
Men jag är ju kvinna så jag ska ju stå emot allt, inte falla för pressen.

Men idag gör jag det, jag orkar inte!
Jag har verkligen inget tålamod och vill bara skrika rätt ut, men det går ju inte. Jag kan inte falla ihop nu, det får jag göra sen ca år 2045 när vi kommer sätta oss ner och andas igen.
Och vist, vi har satt oss i denna situvation helt frivilligt och det ska faktiskt bli en rolig sommar, och jag ser fram emot den egentligen, jag gillar ju att ha liv och rörelse omkring mig hela tiden.
Men inte idag. idag är en piss och skit dag och jag hoppas verkligen att morgondagen kommer bli bättre.

Men nu ska jag ta på mig fejkfejset och hoppa ner i badet med min understimulerade två åring, som är fantastisk genom allt det här med en tråkmamma dag.
Hon leker och pysslar på själv just nu, och kommer och underhåller mig med skönsång varnannan minut.

Får se hur det blir med att hålla igång bloggen, jag gillar ju den egentligen också. Men när tiden finns så sätter tröttheten in och då faller det neråt på prioriterings listan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0