Sjung med mig mamma!

Jag vet inte hur många av er som har en öververbal tvåring hemma med vattkoppor?
Det har jag, och hon har varit ledig ifrån dagis hela veckan, men nu börjar verkligen inte mamma leksällskapet duga längre.
Speciellt inte att prata med, munnen går i ett på henne och när hon inte har någonting att säga, då sjunger hon istället. Och för att få igång en annan så drar hon till med " mamma hul vale nu igen"
Och lätt flörtad som jag är så börjar jag sjunga och då har hon igång mig igen, tills jag 45 sekunder senare inser att jag inte har mitt mentala fulla bruk och bara vill ha tyst i 30 sek.
 
Tur är väl det att Moster Frida och Kusin Nova kommer på lekdejt om någon timme med nya krafter och stimulans.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0