Together we make a family!

Sådär ja, nu har motivationen kommit tillbaka, och med det kom humör också. Idag är en mycket bättre dag och jag har faktiskt gjort lite nytta. med markering på lite ska jag väl också uttrycka, nu när jag tänker efter så har jag inte gjort ett piss som gynnar flytten, däremot har jag städat och plockat för hemmet skull.

Men Juline leker på här hemma med vatten, så då ska jag passa på att packa en kartong kanske. Det börjar verkligen dra ihop sig nu och dagarna nu kommer rulla in i varandra och schemat är tajtare än någonsin.

Torsdag - Frida och Nova kommer på lekdejt och vill bli smittade av vattkoppor som inte smittar längre.
Fredag - Midsommarafton kommer spenderas hos svärfar med lek och bestyr och massa god mat.
Lördag - Ska det bakas för Jacob har minsan fått för sig att fylla år mitt i allt
Söndag - Ska fira Jacob och Marie tillsammans då de valt fel dagar att fylla år i år!
Måndag -  Jacobs semester börjar + att han fyller år och vi ska röjja gärnet här hemma för att allt ska vara "tippen" klart.
Tisdag - Börja stormpacka det sista och sedan åka med allt som inte ska med till huset till "tippen"
Onsdag - Börja med att åka in till banken för att fixa det sista, sedan packa allt som går, samt kanske börja göra små saker till huset.
Torsdag - Barnmorskan på morgonen och efter det börja flytta vilket kommer ta hela dagen
Fredag - Ska vi till Stockholm för att Jacobs bror tar examen. 
Lördag & Söndag - Kommer spenderas med att försöka komma lite i ordning och samt återhämta sig lite efter de senaste 10 dagarna.

En sak är iallafall säker, och det är att vi verkligen inte har tid för om Yttepytt skulle få för sig att komma mitt i allt. Bebis får helt enkelt vänta! :)

Sen för att öka stressnivån så håller jag på pluggar till körkortet också, då det inte går någon kollektiv trafik från Bovik så sitter jag fast. Så körkort ska innehas inom den närmsta tiden. Men båda proven är bokade, så jag ska bara lära mig köra bil, så ska det nog inte vara några problem ;) . 

Sen så har jag ju en förväntasfull fröken som ska få vara med och packa ner sitt rum på söndag, sen ska vi även åka och kolla på en stutsmatta åt henne då hon minsan har sparat varenda krona hon "hittat" i sin bössa för att kunna köpa en själv, Mamman och "låssas"fadern kommer nog dock få bidra med sisådär 75% :P. Och det anser mamman är helt OK.

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0