Vågar man säga att sommaren är här?

Alla dagar bara försvinner, och här står jag fortfarande och trampar och funderar över varför jag inte hunnit dammsugit som jag egentligen skulle ha gjort igår ?

 

Dagen började med att jag slog min bästa vän, det kanske inte lät så trevligt men smyger man sig fram och väcker mig så kan man inte annat än förvänta sig att jag tänker försvara mig. :p

 

Efter det har jag och Juline tjatat på varandra i några timmar och bara väntat på att leksällskapet skulle komma så vi fick stimulans båda två, jag iform av min syster och hennes närvaro, och Juline av Nova med hennes. 

 

Och de två barnen leker tillsammans som änglar, de rök ihop en gång och det var efter 20.00 på kvällen vilket då är helt OK när man har badat och lekt i flera timmar utan problem.

 

Det vart mcdonalds till lunch och Tacos till middag, har verkligen visat mina husliga sidor idag. Men jag tror knappast det kommer bli några fler hemmalagade gormé middagar lagade i detta kök.

 

Morgondagen kommer spenderas hos svärfar med sällskap och avnjutas tillsammans bara, jag hoppas på sol och glada miner, då skulle jag vara jätte nöjd. Men först har Jacob lovat att vi ska ta en sväng för att inhandla midsommarkläder och mig och Juline. Jag konstaterade nämligen att jag verkligen inte har någonting städat att ha på mig.


Juline fick inviga sin nya baddräck idag när vi var ner till stranden och lekte ett par timmar. Och ingen var stoltare en hon ska jag tala om :) Mammas gohjärta.

 

Nu ska jag tvinga min sambo att gå och lägga sig med mig, ögonen går i kors och allt koffein från dagen har lämnat mig ensam för länge sedan. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0