7 days to Monday!

Sorry för den dåliga uppdateringen! Men jag har faktiskt inte haft tid, igår em var det massa lek och bus, samt att vi var till Solbacka för att prata detaljer till byggritningen!
Sen idag har jag myst så mycket som möjligt med fröken fantastisk innan hon skulle iväg till R, så tid och tid men bort prioriterad iallafall.

Så vad gör jag inte just nu eftersom tiden finns? Jag är ute hos Pelle och Linnea, väntandes på att min sambo ska leka klart så jag kan få kvällsmat någon gång.

Sen så har jag övningskört i 3 timmar idag också, jäkligt skönt att ha kommit igång ordentligt, måste ju fixa det här med körkort inom en snar framtid känner jag :)
Men nu ska jag försöka få med mig Jacob hem.
Hoppas på bättre uppdatering imorgon!

Här håller jag och jullis på myser in i det sista!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0