Back to the 50's!

Jag har försökt byggt på en mening i ca 15 minuter nu, men den faller inte riktigt på plats och jag får inte fram sarkasmen och ironin.
Jag kommer från och med idag kl 15.00 vara en hemmafru.. En halvt handikappad sådan, men en hemmafru. Vet inte var den sista månaden har tagit vägen riktigt, jag hade ju jätte mycket att göra på jobbet innan jag gick hem, har jag gjort allt?
Det är orden som dunkar innanför mitt pannben just nu, jag vet inte om jag känner mig riktigt redo. Min kropp skriker med alla sina medel att jag inte bör vara där pga olika anlendingar, så har de sista veckorna gått på ren envishet och seperations ångest.
Men nu har dagen D kommit, och här sitter jag och känner mig "oredo"..

Så, vad har jag gjort de första timmarna av min ledighet.. Det kan man undra, suttit på arslet är det sista iallafall. Visserligen gör jag det nu, men det är första gången sedan 05.32 imorse när klockan ringde.

Men nu ska jag mysa de sista minutrarna med fröken fantastisk innan hon ska krypa ner, jag tror ju knappast hon har suttit speciellt still sen den tiden heller. : )



Här är fröken full i mys som för övrigt kommer bli världens bästa storasyster..


Här mina vänner har jag åstakommit någonting fantastiskt idag, ni som inte brukar vara här kanske det är svårt att se för, men jag utmanar mina vänner att gissa vad jag gjort ;P


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du har sålt skiten! ;D

2012-05-10 @ 22:08:58
Postat av: Linnéa

Akvariet är borta :) !!! Duktig du :))

2012-05-12 @ 00:24:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0