Det kommer bli en lååång dag..

Slog upp ögonen första gången 04.15 kissnödig som ett jon och ryggvärken var strax där efter och trängde sig på. Sen var det 10-15 min intervaller fram tills att Jacob gick till jobbet, efter det rullade jag över till hans sida och somnade om tills Juline började sjunga för mig i barnvakten kl 08.50.

Nu sitter vi här och myser med frukost innan hon ska iväg på dagis och leka av sig, jag ska försöka bli människa innan barnmorskan, det är mitt mål med dagen.. Sen om jag gör någonting vettigt där imellan så är det liksom bara ett stort plus i kanten..

Igår vart det ingen rensning här hemma, Jacob hade roligare saker för sig och jag är vrång och gör det inte utan honom. Så kaoset består.
Men så är det, någon dag kommer det falla på plats för min härliga härlighet att det börjar bli tajt med tid :)

En sak är konstaterad och klar också, jag kommer garanterat INTE sakna vårat förbannad jävla avlopp!!!!

image description
Mina två härligheter myser :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0