I'll be fine! .... Someday!

Lördag morgon och det innebär mysfrukost!
Så nu jag och Juline har suttit och små ätit en timme och har nu förflyttat oss till tvsoffan för att kolla lite på Tingeling.
Vad fm nu har att erbjuda har jag inga tankar om, Jacob sover fortfarande så får se när han anser att dagen ska börja. Men klockan tre kommer iallafall min mamma / mormor och Daniel för att hälsa på. Alltid välkommnat!

Efter det ska vi till Maria och Åke på kalas ( Jacobs mamma och Sambo) så vi spenderar väl kvällen där.

Sen har jag nu bestämt med mig själv att jag måste göra någonting vettigt varje dag som bidrar till en smidigare flytt, får se vad dagens projekt blir då man är lite begränsad när man har en väldigt hjälpsam tvåring kring fötterna.

Nu ska jag mysa ner mig under filten och låta dagen smyga sig fram lite till innan jag tar tag i den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0