Jag suger..

Jag vet jag vet, jag är totalt talanglös på det här med aktivt bloggande .. Men kan säga såhär, tiden och orken har faktiskt inte funnits nu..
Det har hänt en sjujäffla massa hos oss och det har liksom hamnat väldigt långt bak i min prioritets lista.. Inte direkt så det ligger på topp nu heller, men tiden kommer garanterat finnas på ett annat sätt, samt att jag kommer ha någonting att skriva varje dag, då jag kommer ha fruktansvärt med saker att göra :)

Hinner kanske med en snabb genomgång nu om allt som komma skall ..
Huset jag skrev om tidigare, vi kan ha råkat köpt det :O bara sådär ändå, haha nejdå! Vi kände båda två att det verkligen är någonting som vi vill bygga på, skapa oss ett eget liv samt få leva ut vårat eget till fullo. Sätta vår egen prägel på livet, samt komma bort ifrån allt som vi inte vill ha och göra med..

För er utomstående som läser detta så ligger huset i Bovik.. en i mitt huvud liten liten by mitt ute i skogen, med närhet till både skogsnatur och sjö.. och då pratar vi verkligen närhet. I min promenadvärld är det ca 4 minuter till vattnet och 3 till skogen? .
Massa gamla stugor runt omkring där de flesta bara bor på sommarn men vissa året runt som vi kommer att göra .

Sen så har vi ju Yttepytt på gång också, och den filuren frodas med glädje inom mig. Sist jag var hos BM hade jag gått upp 7 kg, och nu ska jag dit imorgon igen och se vad domen blir då :P 4 veckor sen sist och minst lika många kilon säger jag ;)

Där är vi typ nu, och ifrån det kommer jag jobba mig..
Kan ju göra en raid med nu att ni ska få följa mitt oändliga rensande av prylar, samt omdoningar av saker som just nu faller mig i smaken..

Men som sagt, jag ska bli bättre. .. så håll till godo
image description
Omkring för ca 4 veckor sen .. ska ta en ny kanske ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0