Slaviskt vs Manisk?!

Jag vet faktiskt inte vad man ska göra med en dag som denna, det öser verkligen ner och jag ser inte slut på det hela just nu.
Jag lämnade iväg Juline på dagis så hon får sysselsätta sig ett par timmar iallafall.
Själv gick jag hem bäddade ner mig igen och tittade på de ny utsläppta avsnitten av mina favorit serier.

Slutet på båda avsnitten får mig att bli vansinnig. Jag hatar att inte veta vad som kommer hända, kanske det som är meningen.. men jag tycker inte det är OK.

Serierna jag pratar om är ju självklart Vampires Diaries och Greys Anatomy, det är helt absurt hur jag har fastnat och vad jag lever mig in i avsnitten. (nästan patetiskt, men bara nästan)
Idag har tårarna forsat till båda avsnitten och jag hade en känsla av att jag inte kommer få se nå mer på ett tag, då det var typiska "season finale" avsnitt.

Men enligt imdb så ska greys iallafall sända ett till nästa vecka, sen är det TOMT, ingen information... hmm får se vad som blir av det här. 
Men som ett tips till er andra som har mindre saker att göra idag, och inte följer dessa serier. DOIT! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0