Växt spurt Kurt ?

Dagen har redan flygit förbi som alla restrerande de senaste 7 månaderna.

Sen jag sist skrev har jag hunnit med att mysa massa med Hanna och Casper som även tog med sig massa fika, vilket är uppskattat.
Hanna och jag bestämde att hon ska komma på måndag igen och vi ska ta tag i Julines rum, och få det flytt godkännt.

Sen kom Sandra och hämtade upp mig, Jacob var tvungen att jobba så Sandra fick vara BM stöd idag, tror hon tyckte det var ganska roligt :)

Så nu tänker jag skriva upp lite siffror mest för att komma ihåg själv.

Blodvärde v25+0 var 110 nu 29+0 114 så helt ok enligt bm.
Bebis hjärta 149 nu 146
Blodtryck 125/65 nu 125/60

Sen så har verkligen våran bebis haft en växperiod som hon kallade det. När vi var in på förlossningen för ett par veckor sedan så låg den 5% över medel och nu hade SF måttet gått ifrån 24cm-30 på 4v så fortsätter den spurta såhär så kommer vi få ett till TVU när det börjar närma sig slutet.
Inte mig emot ;)

Nu sitter jag här och väntar på att Jacob och Juline ska komma hem från köpis.. Vi kunde nämligen inte åka alla tre för det skulle ta sån lång tid enligt Jacob, så han tog med sig Juline och stack.
Jag fick gå till Konsum och posta brev istället.
Så här hemma blir det mys fredag med allt som hör till.
Hoppas ni inte tycker mitt bebis svammel är allt för tråkigt, imorgon ska jag försöka prata om någonting annat :)

Ny bebis bild också v29+1 = 30 :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0